employer branding

Dodano 3 października 2016 Do Aktualności

Finaliści Złotych Spinaczy już znani

Związek Firm Public Relations ogłosił nominacje w konkursie Złote Spinacze, w którym od tego roku funkcjonuje kategoria poświęcona projetom z obszaru budowania marki pracodawcy.

W kategoriach związanych z employer brandingiem nominowani zostali:

Komunikacja wewnętrzna

  • Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk – Grayling Poland, Novo Nordisk
  • „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR (nominowana również w kategorii sektorowej Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze)
  • „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

Employer Branding

  • „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – Linkleaders, Luxoft Poland
  • „Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC
  • „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

Dodatkowo w pozostałych kategoriach warto też zwrócić uwagę na nominacje dla projektów

  • „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja (nominowana w kategorii Kampania społeczna, a także kategorii specjalnej Kreatywność)
  • „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec (w kategorii Custom Publishing)

Pełna lista nominowanych na stronie konkursu. Nagrodzonych poznamy 2 grudnia br.

Źródło: materiały prasowe

Tagi : , , , , , , , , , ,