running-1245640_1920

Dodano 2 Sierpień 2017 Do Aktualności, Wyróżnione

Employer branding w eurobanku: w 4 tygodnie dookoła świata i… jeszcze dalej!

Our People Round The World – to akcja CSR, w ramach której pracownicy eurobanku zbierali kilometry, uprawiając dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu. Cel był jasny – jeśli przez okres 4 tygodni pokonają dystans 40 075 km – odpowiadający długości równika – bank przekaże środki na realizację marzeń chorych dzieci.

Długość trasy przebytej przez każdego pracownika była na bieżąco monitorowana w aplikacji endomondo. Liczbę pokonanych wspólnie kilometrów uczestnicy akcji mogli też śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej na stronie www.ourpeople.pl. Jak się okazało w finale akcji, licznik kilometrów skutecznie motywował do dodatkowych aktywności.

Efekty akcji:

  • 55 412 km – liczba kilometrów zebranych przez pracowników
  • 505 – liczba pracowników, którzy dołączyli do rywalizacji
  • 110 km – średnia liczba km zdobytych przez jednego uczestnika
  • 9,41 miesiąca – łączny czas poświęcony na rywalizację
  • 3 000 000 – liczba spalonych kalorii
  • 55 412 zł – kwota przekazana Fundacji Mam Marzenie


– Fundacja Mam Marzenie stała się częścią wspaniałego projektu organizowanego przez eurobank. Projektu, który składa się z samych wygranych. Wygrali pracownicy banku, którzy zdobywając kilometry zawalczyli też o swoje zdrowie i dobre nawyki. Wygrał bank, bo ma w swej drużynie zmotywowanych i wartościowych pracowników. I wreszcie wygrali Marzyciele Fundacji Mam Marzenie, bo dzięki całej akcji spełnią się ich marzenia i od tej pory będzie im łatwiej walczyć z chorobą. Wszyscy trzymamy kciuki, by wygrali też walkę o zdrowie – podsumowała akcję Karolina Adamska, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.

– Nasz bank tworzą ludzie, którzy mają swoje pasje, są aktywni fizycznie, zdyscyplinowani i zdeterminowani, przez co osiągają wyznaczone cele. Możliwość realizacji marzeń chorych dzieci zmobilizowało nas do jeszcze większej aktywności fizycznej, a w efekcie pokonania w zaledwie 4 tygodnie ponad 55 tys. kilometrów. Oczywiście na tym nie koniec – po wakacjach rozpoczynamy wolontariat, w ramach którego pracownicy eurobanku pomogą w realizacji dziecięcych marzeń – dodaje Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzająca w eurobanku.

Źródło: materiały prasowe

Tagi : , , , , , ,