black-84715_1920

Dodano 19 października 2017 Do Aktualności

Employer Branding Stars rozdane

Employer Branding Stars – te nagrody za projekty employer branding przyznano po raz ósmy w historii.

Pracodawców prowadzących projekty związane z budowaniem marki pracodawcy nagrodzono w jedenastu kategoriach. Dwunasta kategoria, to nagroda specjalna. W jury znaleźli się m.in. Aleksandra Pszczoła, Joanna Kamińska czy Monika Sońta.

Projekty nagrodzono w kategoriach:

  • Najlepsza kampania employer branding (budżet powyżej 100.000 PLN; nagrodę odebrał Lidl
  • Najlepsza kampania employer branding (budżet poniżej 100.000 PLN); nagroda trafiła do Accenture
  • Najlepsze wewnętrzne działania employer branding; nagrodzono Deloitte i Kuehne+Nagel
  • Najlepszy pomysł kreatywny; za najlepsze pomysły uznano Capgemini oraz Infosys
  • Najlepsze wideo; tym tytułem nagrodzono Carlsberg
  • Najlepsze materiały rekrutacyjne; za takie uznano AmRest (Burger King)
  • Najlepsze wykorzystanie social media; nagroda trafiła do Capgemini
  • Najlepsze działania offline; za takie uznano Capgemini
  • Najlepsza strona kariery; przygotował Future Processing
  • Najlepsze działania digital; takimi okrzyknięto BGŻ BNP Paribas
  • Najlepsze innowacje; nagrodę przyznano Connectmedica
  • Nagroda specjalna; otrzymał Lidl

Employer Branding Stars wręczono w czasie gali towarzyszącej konferencji HR Camp 19 października 2017 r.

Tagi : , , , , , , , , , , , ,