Employer Branding Excellence Awards

Dodano 2 czerwca 2016 Do Aktualności, Wyróżnione

Employer Branding Excellence Awards trafiły do pracodawców

Przed chwilą zakończyło się uroczyste rozdanie Employer Branding Excellence Awards – przyznawanych przez HRM Institute nagród za strategie i działania z obszaru budowania marki pracodawcy.

Nagrody, a wraz z wyróżnieniami jest ich w tym roku 11, przyznano w pięciu kategoriach:

  • za Doskonałą Strategię Employer Branding jury uznało strategię Deloitte;
  • mianem Doskonałej Kampanii Internetowej okrzyknięto kampanię PZU (kampania „Pokaż, jaka jest Twoja #najlepszastrona”, wyróżniono kampanie PwC (projekt „Grasz o staż”) i Synergy Codes („Code Challenge”);
  • w kategorii Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline nie przyznano głównej nagrody, wyróżniono UBS (kampania „Check if three keys work”), PZU, Accenture (kampania „Wróciłem bo…”) i State Street Bank (kampania „Praca z widokiem”);
  • za Doskonałą Wewnętrzną Kampanię Wizerunkową uznano działania AmRest;
  • w najnowszej, funkcjonującej zaledwie drugi rok, kategorii Innowacja Employer Branding zwyciężyła firma Capgemini (kampania „Poczuj miętę”), wyróżnienie uzyskał Luxoft.

 

 

 

 

Nagrody EB Excellence Awards zostały po raz pierwszy przyznane w 2012 r.

Tagi : , , , , , , , , , , , , ,