EB Kreator McD

Dodano 22 marca 2018 Do Aktualności

EB kreator – znamy laureatów!

21 marca podczas uroczystej Gali Finałowej poznaliśmy zwycięzców IV edycji Konkursu EB Kreator. Firmy zgłosiły aż 192 projektów w siedmiu kategoriach: „zakładka kariera”, „akcja rekrutacyjna”, „ogłoszenie rekrutacyjne”, „kampania w social media”, „kampania employer branding”, „wideo wizerunkowo-rekrutacyjne” oraz „wewnętrzna kampania employer branding”. Poniżej lista laureatów.

Zakładka kariera

Nominowani: McDonald’s Polska, IKEA Retail, Apptension, FreshMail

Zwycięzca: Apptension

Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

Nominowani: 10Clouds, Arla GSS, KWIATY&MIUT, McDonald’s Polska

Zwycięzca: KWIATY&MIUT

Kampania w social media

Nominowani: Capgemini Polska, IKEA Retail, Accenture, Stanley Black & Decker, Allegro

Zwycięzca: Capgemini Polska

Akcja rekrutacyjna

Nominowani: DaftCode, PwC Polska, Budimex, Connectis

Zwycięzca: PwC Polska

Kampania employer branding

Nominowani: ABB, Budimex, IKEA Retail, McDonald’s Polska, Performante

Zwycięzca: IKEA Retail

Wewnętrzna kampania employer branding

Nominowani: Apptension, Capgemini Polska, ABB, Deloitte Advisory

Zwycięzca: Capgemini Polska

Ogłoszenie rekrutacyjne

Nominowani: Oney, FFW, Agora, Interia

Jury nie przyznało nagrody głównej, bo jak przyznał jeden z członków – zabrakło w nich transparentności.

Podczas gali przyznano również nagrodę specjalną dla firmy McDonald’s Polska za całokształt działań w obszarze budowania marki pracodawcy.

EB Kreator to konkurs skierowany do pracodawców. Jego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w kreowaniu marki pracodawcy czyli w dziedzinie employer brandingu.

EB Kreator McD

 

Tagi : , , , , , , , ,