1

Dodano 8 lutego 2017 Do Aktualności, Wyróżnione

EB Kreator – nagrody rozdane

8 lutego ogłoszono wyniki konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. Zgłoszenia spłynęły od 100 firm, które chwaliły się 160 projektami w siedmiu kategoriach: „Zakładka kariera”, „Akcja rekrutacyjna”, „Ogłoszenie rekrutacyjne”, „Kampania w social media”, „Kampania employer branding”, „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”, „Wewnętrzna kampania employer branding”. Dodatkowo jury przyznało nagrodę specjalną.

W kategorii „Kampania employer branding” główną nagrodę zdobył Lidl Polska, a nominowano również DaftCode, Accenture, mBank oraz Kontakt.io. Wyróżnienia w  kategorii „Zakładka kariera” otrzymali Volanto, ITMAGINATION, Terra Group, Grupa Tense, Apptension, Sokołów, a zwyciężyła strona Merixstudio. Najlepszym ogłoszeniem rekrutacyjnym okazało się ogłoszenie Stanley Black & Decker, a nominacje trafiły też do Arche Consulting, Volanto, Merixstudio, Promedica 24, Neonet i Apptension. Za najlepszą kampanię w mediach społecznościowych uznano działania IKEA Retail, a nominacje w tej kategorii trafiły do Grupy PZU, Deloitte oraz GP People. W kategorii „Akcja rekrutacyjna” zwyciężyła Polpharma, a nominowani byli również: FORTUM Sprzedaż, Orbis, Future Processing, McDonald’s Polska i Robert Bosch. Nagrodę za najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne otrzymała firma Future Processing, która otrzymała także drugą nominację; pozostałe trafiły do firm Orbis, Aterima Med i Aviva. Za najlepszą kampanie wewnętrzne jury uznało akcje Avon Cosmetics Polska i Apptension, nominowani zostali również EPAM Polska, Grupa PZU, PKO Bank Polski oraz Orange Polska i IKEA Retail.  Jury postanowiło także przyznać specjalne wyróżnienie firmie Aterima Med.

Więcej informacji o konkursie na ebkreator.pl.

 

Tagi : , , , , , , , , , ,