laptop-in-the-office-1967479_1920
Tylko 5% prezesów największych polskich firm prowadzi komunikację na Twitterze, a 30% za pośrednictwem LinkedIna. Jak pokazuje badanie zrealizowane przez sieć ECCO International Communications Network, w Polsce reprezentowaną przez Grupę On Board Think Kong, na tle największych światowych rynków wypadamy w tym obszarze bardzo słabo, a gorsi od polskich CEO są tylko prezesi z Niemiec i Rosji.Czytaj więcej
ukraine-2132669_1920
Unia Europejska nie odbierze nam pracowników z Ukrainy. Ich liczba w Polsce może się nawet podwoić w ciągu najbliższego roku – tak wynika z badania Fundacji Inicjatywy Demokratyczne „System bezwizowy dla Ukrainy”.Czytaj więcej
Raport_EB_w_PL_2017_345x260.001
Tylko 14% polskich pracodawców w 2017 roku posiada jasno sprecyzowaną strategię employerbrandingową, a 32% nadal nad nią pracuje – wynika z Raportu Employer Branding w Polsce 2017, w którym wzięło udział 399 przedstawicieli polskich pracodawców. W sytuacji umacniającego się rynku pracownika taka informacja budzi zdziwienie – zwłaszcza, że aż 86% z nich uznało, że posiadanie strategii employerbrandingowej wpływa na łatwość przyciągania kandydatów do firmy. Już niemal każda polska firma zetknęła się z problemami z pozyskaniem kandydatów do pracy. Dane Eurostat z kwietnia 2017, w których bezrobocie w Polsce oszacowane jestCzytaj więcej
phone-1742833_1920
Co czwarty pracownik średnich i dużych przedsiębiorstw w Polsce nie czuje się wystarczająco poinformowany o działaniach prowadzonych przez swojego pracodawcę, a aż 71% uważa, że firma nie odniesie sukcesu biznesowego bez partnerskiej i otwartej komunikacji z pracownikami. Według zatrudnionych, za sprawny przepływ informacji powinni odpowiadać przede wszystkim menedżerowie i kierownicy działów (67% wskazań) – wynika z raportu „Efektywność biznesowa zaczyna się od komunikacji wewnętrznej” przygotowanego przez emplo.Czytaj więcej