Luxoft FreeTee4IT
Luxoft. Nazwa wystarczy, żeby spodziewać się, że znów będzie niestandardowo. Firma jest znana z oryginalnych (choć czasem również kontrowersyjnych) pomysłów na rekrutację w konkurencyjnej branży IT i w przypadku akcji „FreeTee4IT” jest tak samo. Akcja jest przeznaczona dla programistów. Za złożenie aplikacji otrzymają od Luxoftu nietypowy prezent – jedną z koszulek zaprojektowanych dla firmy przez europejskich designerów. Jak mówi Przemysław Berendt, Globalny Wiceprezes ds. Marketingu Luxoft „Kampania to kreatywne przełożenie idei open-minded engineering, która jest myślą przewodnią we wszystkich aktywnościach firmy. W dużym skrócie polega ona na celowym przełamywaniu utartych schematów organizacyjnych,Czytaj więcej
Akademia-ProfesjonalistyEB
Szukasz możliwości zdobycia wiedzy z obszaru employer branding? Nie przegap Akademii Profesjonalisty Employer Brandingu organizowanej przez GoldenLine we współpracy z branżowymi specjalistami. Szkolenia odbywają się w formie webinarów i mogą pomóc rozwinąć wiedzę nt. marki pracodawcy. Szkolenia będą dotyczyć: roli i korzyści z EB w organizacji narzędzi budowania marki pracodawcy ROI działań EB Każdy z modułów potrwa godzinę. Osoby, które przejdą wszystkie trzy szkolenia, mogą rozwiązać test, po którego zaliczeniu otrzymają certyfikat. Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Szczegóły na temat projektu znajdziesz na stronie: goldenline.pl/akademia-profesjonalisty-ebCzytaj więcej
popularne języki programowania
Wyszukiwarka ofert pracy Adzuna zainteresowała się tym, który język programowania może dać największą przewagę na rynku pracy. Temat jak najbardziej aktualny, szczególnie że specjaliści IT to obecnie jedna z najbardziej poszukiwanych przez pracodawców grup. W związku z tym w październiku przeanalizowano ponad 250 tysięcy ofert pracy, dostępnych w serwisie. 25 tysięcy zawierało frazę: wymagana znajomość języka programowania. Co ciekawe, ogłoszenia te były skierowane nie tylko do informatyków. – Wraz z rozwojem technologii online znajomość programowania jest mile widziana również w zawodach niebędących ściśle informatycznymi. Za przykład służyć może specjalista ds.Czytaj więcej
poczuj miętę do capgemini
Zwiększenie zaangażowania pracowników w działania promocyjne firmy i wzrost rozpoznawalności wśród potencjalnych kandydatów – to pierwsze efekty kampanii „Poczuj miętę do Capgemini”, która właśnie rozpoczęła się na rynku pracy. Motywem przewodnim akcji jest popularny zwrot „poczuj miętę”, zaadaptowany do promowania Capgemini jako pracodawcy z wyboru. Kampania jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rekrutacyjne firmy, która po raz kolejny planuje zwiększyć zatrudnienie; w tym roku wzrośnie ono o około 10%, co oznacza, że firma musi zatrudnić ponad 700 osób, zarówno w obszarze Business Process Outsourcing, jak i Infrastructure Services. Głównym celem kampanii jest wzmocnienieCzytaj więcej
TSL
Po raz pierwszy w Polsce zostaną przyznane wyróżnienia Przyjazny Pracodawca TSL. Pod tym trzyliterowym skrótem kryją się oczywiście: transport, spedycja i logistyka. Nagrodzone zostaną te firmy z branży, który w wyjątkowy sposób dbają o swoich pracowników. Nie jest tajemnicą, że obecnie w każdej branży działania employer brandingowe stają się coraz ważniejsze. Dlaczego? Przyczyna jest prosta – kapitał ludzki jest na wagę złota. Znalezienie świetnego pracownika to najlepsza inwestycja w firmę. Najlepsze talenty mają tego świadomość, co pozwala im cenić swoje umiejętności i doświadczenie jeszcze bardziej. Co za tym idzie, nieCzytaj więcej