ebpl_ebwg_slider-01
Jak trafiłeś do branży EB? Skończyłem studia z obszaru public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz dodatkowo studia podyplomowe z marketingu internetowego. Już w czasie studiów byłem w pewnym sensie „narzędziem employer brandingu” – ambasadorem jednej z dużych firm FMCG. Po czasie ambasadorowania trafiłem na praktykę do jednego z banków i w jej ramach zajmowałem się m.in. badaniami ilościowymi i jakościowymi prowadzonymi na przedstawicielach młodego pokolenia. To wszystko przydało się, kiedy do organizacji studenckiej, w której działałem, trafiła oferta pracy, dzięki której zacząłem pracę w agencji EB-owej. Ta pracaCzytaj więcej
800_600_271423_upload_IKEA-Baner-960x670
IKEA rzuca wyzwanie studentom. Do końca stycznia mogą oni podnieść rękawice i walczyć o zwycięstwo w trzech konkursach, a przy okazji wzbogacić się nie tylko o dziesięć tysięcy złotych, ale też o zupełnie nowe doświadczenia zawodowe. Jakiego produktu brakuje wśród ponad dziewięciu tysięcy tych istniejących do tej pory w sklepach IKEA? Na to pytanie muszą odpowiedzieć sobie kandydaci do zwycięstwa, a potem wyciągnąć odpowiednie wnioski i stworzyć coś zupełnie nowego i innowacyjnego. Produkt, który zwycięży zostanie wprowadzony do sprzedaży, a jego autor będzie miał możliwość odbycia stażu w dziale sprzedaży iCzytaj więcej
migracje-zarobkowe-polakow-2
Ponad trzy miliony Polaków rozważa obecnie migrację zarobkową. Oznacza to, że co dziesiąty dorosły ma w swojej głowie myśli o wyjeździe z kraju. – Migracje są w dzisiejszym, zglobalizowanym świecie naturalnym procesem. Otwartość granic powoduje, że ludzie przemieszczają się w poszukiwaniu lepszych warunków życia i pracy (…). Jednocześnie nadmierna skala tego zjawiska może generować problemy. W pewnym stopniu już się z nimi borykamy. – komentuje Tomasz Hanczarek, Prezes Zarządu Work Service S.A.  To właśnie Work Service sprawdził plany emigracyjne polskiego społeczeństwa w najnowszym badaniu „Migracje zarobkowe Polaków”. Pierwszym pytaniem, któreCzytaj więcej
MEB11-01
Mamy dla Was prezent na ten świąteczny, grudniowy czas. Trochę wcześniej umieściliśmy pod choinką nowy numer Magazynu Employer Branding. Możecie teraz wygodnie usiąść w fotelu, wziąć kubek z herbatą albo filiżankę kawy i sprawdzić, co dla Was przygotowaliśmy. Na początek trochę nowości z EB-owego świata nagród i rankingów. Ewa Żurowska zebrała w jednym miejscu spis najlepszych pracodawców wg serwisu GoldenLine, Przyjaznych Pracodawców branży TSL oraz zdobywców nagród EB Kreator i ABSL Diamonds. Kilka stron później o EB od środka w firmie DHL opowiada Anecie Tur Maja Chabińska-Rossakowska. Szukacie czegoś oCzytaj więcej
SSB Vibrant Workplace
Tegoroczna gala ABSL Diamonds przyniosła m.in. nagrody dla dobrych praktyk z dziedziny employer brandingu. Jedną z nich otrzymał State Street Bank. Jego Global Inclusion Employee Networks sprawiły, że bostońska korporacja została Vibrant Workplace 2015. Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się sieć komitetów pracowniczych zrzeszających zatrudnionych wokół wspólnych celów i zainteresowań. – W firmie istnieje około 10 komitetów obejmujących różne zagadnienia – jest komitet sportowy, komitet nastawiony na społeczną odpowiedzialność biznesu – wspierający różnego rodzaju akcje charytatywne – czy komitety organizujące wyjścia do kina, teatru, na testowanie wina albo sushi, aCzytaj więcej