UNLEASH London_Jonas Kjellberg
Sześć start-upów stanęło do rywalizacji o nagrodę główną w wysokości 30000 funtów.Czytaj więcej
UNLEASH_foto
W dniach 20-21 marca w Londynie odbyła się kolejna edycja konferencji UNLEASH (d. HR Tech World). Przez dwa dni uczestnicy z całego świata mieli możliwość wysłuchania ponad 100 prezentacji dotyczących różnych obszarów HR. Jak było tym razem? Poznajcie wrażenia naszych korespondentów.Czytaj więcej
Pracownicy Leroy Merlin_1
22 marca rusza nowa kampania employerbrandingowa Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej.Czytaj więcej
EB Kreator McD
21 marca podczas uroczystej Gali Finałowej poznaliśmy zwycięzców IV edycji Konkursu EB Kreator. Firmy zgłosiły aż 192 projektów w siedmiu kategoriach: „zakładka kariera”, „akcja rekrutacyjna”, „ogłoszenie rekrutacyjne”, „kampania w social media”, „kampania employer branding”, „wideo wizerunkowo-rekrutacyjne” oraz „wewnętrzna kampania employer branding”. Poniżej lista laureatów. Zakładka kariera Nominowani: McDonald’s Polska, IKEA Retail, Apptension, FreshMail Zwycięzca: Apptension Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne Nominowani: 10Clouds, Arla GSS, KWIATY&MIUT, McDonald’s Polska Zwycięzca: KWIATY&MIUT Kampania w social media Nominowani: Capgemini Polska, IKEA Retail, Accenture, Stanley Black & Decker, Allegro Zwycięzca: Capgemini Polska Akcja rekrutacyjna Nominowani: DaftCode, PwC Polska,Czytaj więcej
ikea_praca_poziom3-04
IKEA rozpoczyna kampanię employerbrandingową „Ty jesteś zmianą” pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy oraz sposób, w jaki buduje ona relację z obecnymi i przyszłymi pracownikami. Jej celem jest zachęcenie otwartych, proaktywnych ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy oraz zwrócenie uwagi na konieczność zmiany modeli rekrutacyjnych na bardziej przyjazne kandydatom. Kampanii towarzyszy spot: https://youtu.be/PfoE6w9EQYs. W wizji IKEA zawarta jest idea tworzenia lepszego życia dla wielu, w tym dla naszych pracowników. Kontynuując realizację wizji oraz wsłuchując się w oczekiwania naszych przyszłych pracowników stworzyliśmy kampanię, u której podstaw leży transparentność, autentyczność, potrzebaCzytaj więcej