Siła Przyciągania
siła przyciągania
Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.Czytaj więcej
ukraine-2132669_1920
Unia Europejska nie odbierze nam pracowników z Ukrainy. Ich liczba w Polsce może się nawet podwoić w ciągu najbliższego roku – tak wynika z badania Fundacji Inicjatywy Demokratyczne „System bezwizowy dla Ukrainy”.Czytaj więcej
Raport_EB_w_PL_2017_345x260.001
Tylko 14% polskich pracodawców w 2017 roku posiada jasno sprecyzowaną strategię employerbrandingową, a 32% nadal nad nią pracuje – wynika z Raportu Employer Branding w Polsce 2017, w którym wzięło udział 399 przedstawicieli polskich pracodawców. W sytuacji umacniającego się rynku pracownika taka informacja budzi zdziwienie – zwłaszcza, że aż 86% z nich uznało, że posiadanie strategii employerbrandingowej wpływa na łatwość przyciągania kandydatów do firmy. Już niemal każda polska firma zetknęła się z problemami z pozyskaniem kandydatów do pracy. Dane Eurostat z kwietnia 2017, w których bezrobocie w Polsce oszacowane jestCzytaj więcej
glasses-2406191_1280
Candidate experience wpływa na decyzje kandydatów – co drugi z nich nie kupi w firmie, która źle go potraktowała w procesie rekrutacji.Czytaj więcej
shutterstock_130859543_prev
Najlepsi pracodawcy udowadniają, że tak! Emocje w employer brandingu były tematem przewodnim konferencji Employer Branding Management Summit 2017, która odbyła się 8 czerwca 2017 r. w Warszawie.Czytaj więcej